Skip to main content
Please wait...

Odjeljak I : UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija
MUP KANTONA SARAJEVO Kontakt osoba
za pravna pitanja: Jaganjac Jusuf
za komercijalne elemente: Mešić Amela
Adresa
La Benevolencija broj 16 Poštanski broj
71 000
Grad
Sarajevo Identifikacijski broj
4200220350006
Telefon
033 / 286 – 906 za pravna pitanja
033 / 286 – 939 za komercijalne elemente
033 / 286 – 738 za tehničke elemente FAKS
033 / 611 – 099
Elektronska pošta
- Internet adresa
-
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Zmaja od Bosne broj 9, soba broj 14
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
La Benevolencije broj 16, soba broj 7
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
La Benevolencije broj 16, soba broj 7
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA ( Član 3 ZJN )
Javni subjekt iz člana 3. stav 1. pod a. Zakona o javnim nabavkama BiH
Upravni organ – kantonalni nivo
Odjeljak II : PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Robe
II.2. DALI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM ?(član 32 ZJN )
Ne
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN
KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka kancelarijskog materijala kasete i toneri
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka kancelarijskog materijala kasete i toneri
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Prema tehničkim karakteristikama i uslovima datim u tenderskoj dokumentaciji
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Objekat MUP – a Kantona Sarajevo
II.7. PODJELA NA PODGRUPE
Ne,
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA ? (član 17 ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Rok iz ponude
Odjeljak III : PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, (član 16 ZJN)
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU, (član 16-17.UPZ)
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, (član 16 ZJN)
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.4. USLOVI ZA UČEŠĆE-LIČNA SITUACIJA, (član 23 ZJN)
1.Dokazi ponuđača da nema smetnji za njegovo sudjelovanje u javnom nadmetanju u smislu odredbi u članu 23. stav (1) tačke a, b, c, d, e, f i g Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ( „ Službeni glasnik BiH „, broj 49/04 ). Priloženi dokazi ne mogu biti stariji od 3 (tri) mjeseca. Detaljno pojašnjeno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOSTI ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE
DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
1.Ovjerena fotokopija rješenja iz sudskog registra sa svim pojedinačno ovjerenim
prilozima koje nije starije od 3 (tri) mjeseca
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
dato u tenderskoj dokumentaciji
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA PODOBNOST
(član 26 ZJN)
dato u tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV : POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni postupak
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN)
Izbor dobavljača i dodjela ugovora vršit će se kao ekonomski najpovoljnija
ponuda uz primjenu podkriterija :
1. Ponuđena cijena 50 %
2. Rok isporuke proizvoda od momenta narudžbe 20 %
3. Uslovi i način plaćanja 10 %
4. Garancija za isporučene proizvode 20 %
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ )
Da
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN ):
Tendersku dokumentaciju za izradu ponude ponudioci mogu podići u MUP-u
Kantona Sarajevo, Pisarnica, soba broj 7, ulica Labenovalencije broj 16
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 50,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE (član 8 ZJN )
Jezici koji su službeni u Bosni i Hercegovini.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu i 2 (dvije) kopije na kojima će čitko napisati: “ORIGINAL PONUDA” i “KOPIJA PONUDE”. Ponuda i njene kopije sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati slijedeće riječi: “Ponuda za nabavku kancelarijskog materijala, kasete i toneri“ na koji se odnosi ponuda ne otvarati. Ponude dostavljati na adresu Labenovalencije broj 16, Pisarnica, soba broj 7. U obzir će se uzeti ponude koje stignu najkasnije do 10.10.2011 godine do 14,00 sati (lično ili poštom).
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ
DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33 ZJN, član 13 UPZ )
Datum : 10.10.2011. godine u 16,00 sati
Mjesto : Zmaja od Bosne broj 9, sala Jedinice za saobraćaj.Otvaranju ponuda
može prisustvovati po jedan predstavnik ponuđača, samo na osnovu pismenog
ovlaštenja.
Odjeljak V : DODATNE INFORMACIJE
Uplata tenderske dokumentacije vrši se na račun broj
338-000-22 100 19263, depozitni račun Kantona Sarajevo
(vrsta prihoda 722631, budžetska organizacija 1701001, općina 077 )