Robe
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija
Ministarstvo unutrašnjih poslova
Kantona Sarajevo Kontakt osobe
za pravna pitanja: Jesenković Emir
za komercijalne elemente: Mešić Amela
za tehničke elemente: Šabić Ilhan
za distribuciju tenderske dokumentacije: Pisarnica MUP-a Kantona Sarajevo, Labenovalencija broj 16.
Adresa
La Benovalencija broj 16
Poštanski broj
71000
Grad
Sarajevo Identifikacioni broj
4200220350006
Telefon
033/286 – 706 – za pravna pitanja
033/286– 939 - za komercijalne elemente
033/ 566 –656 – za tehničke elemente Faks
033/566-650
Elektronska pošta (e-mail)
Internet adresa (web)
http:/mup.ks.gov.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Jedinica za specijalističku podršku, Nahorevska bb
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Labenovalencije broj 16, soba broj 7
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Labenovalencije broj 16. soba broj 7
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN )
I.5.a upravni organ
I.5.b kantonalni nivo
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
Isporuka zimske muške i ženske radno – klasične uniforme
II.1 VRSTA UGOVORA:
Robe
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN)
Ne
II.3. NAZIV / REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Otvoreni postupak za zaključivanje ugovora za isporuku zimske muške i ženske radno – klasične uniforme za policijske službenike
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA:
Tehnički podaci za proizvode dati su u tenderskoj dokumentaciji. Naziv i procijenjene
količine proizvoda su:
MUŠKA I ŽENSKA RADNO - KLASIČNA UNIFORMA ZIMSKA
NAZIV KOMADA
LOT 1. Bluza a) muška b) ženska 1000 muških 100 ženskih
Hlače, a) muške b) ženske 1000 muških 100 ženskih
Suknja 100
LOT 2. Kravata 1100
Košulja, dugi rukav a) muška
b) ženska 2000 muških, 200 ženskih
LOT 3. Šapka 1000
Ženski šešir 100
LOT 4. Čarape, muške, zimske 2000
Čarape, ženske, najlon 200
LOT 5. Pulover, a) muški b) ženski 1000 muških 100 ženskih
LOT 6. a) Cipele, policijske, muške, klasične univerzalne b) cipele, policijske, klasične, ženske univerzalne 1000 muških 100 ženskih
LOT 7. Kišna kabanica 1100
Mantil za kišu sa uloškom
a) muški b) ženski 1000 muških 100 ženskih
LOT 8. Kaiš, kožni, za pantalone 1100
Kožni opasač sa tokom 1100
Neseser od kordure za nošenje na kaišu (za lične stvari policajca) 1100
Veličinski brojevi će biti blagovremeno dostavljeni izabranom ponuđaču.
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA
Količine su kao pod tačkom II 4.
II. 6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Magacin MUP-a Kantona Sarajevo ul. Miševići bb, općina Hadžići
II. 7. PODJELA NA LOTOVE
Da
II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Prema ugovorenom roku isporuke
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III. 1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU
Da,
Garancija za ponudu može biti u jednom od slijedećih oblika:
a) bezuslovna bankarska garancija
III. 2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU, (član 16-17.UPZ)
Bankovna garancija 2% od ukupne vrijednosti ponude .
III. 3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Za izvršenje ugovora izabrani ponuđač dužan je obezbjediti neopozivu bankarsku garanciju u iznosu od 10% vrijednosti ugovora sa rokom dospijeća prema roku isporuke plus 30 dana.
III. 4. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA
Za dokazivanje ispunjavanja uslova za učešće dostaviti ovjerenu kopiju sljedećih dokumenata, ne starijih od tri mjeseca:
1. uvjerenje od nadležnog suda - organa da ponuđač/kandidat nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja zahtjeva ili ponude
2. uvjerenje nadležnog suda-organa da ponuđač nije pod stečajem ili pred likvidacijom, odnosno da nije predmet postupka za proglašenje stečaja ili izdavanja naloga za prisilnu likvidaciju, odnosno za samostalne djelatnosti
uvjerenje nadležnog organa uprave da nije izdato rješenje o zabrani rada
3. a) potvrdu nadležne poreske uprave da ponuđač nema neizmirenih obaveza po osnovu dospjelih poreza,
b) potvrdu da nema neizmirenih indirektnih poreza
4. potvrdu nadležnog organa da ponuđač nema neizmirenih obaveza po osnovu doprinosa za zdravstveno osiguranje
5. potvrdu nadležnog organa da ponuđač nema neizmirenih obaveza po osnovu doprinosa PIO/MIO.
III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Za dokazivanje ispunjavanja uslova sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti dostaviti:
-ovjerenu kopiju rješenja iz sudskog registra sa svim pojedinačno ovjerenim prilozima koje nije starije od 3 (tri) mjeseca
-ovjerenu kopiju identifikacijskog broja.
III. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
dokaz da je ponuđač u protekle 2 godine imao realizovan ugovor za isporuku ponuđenih artikala u vrijednsti od min 30% iznosa njegove ponude;
III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN)
Za dokazivanje uslova iz tačke III 8. dostaviti:
1. Dva uzorka ponuđenog artikla, sa izvješćem ( ATESTOM ) nadležne institucije u BiH i proizvođača materijala, o kontroli materijala za izradu i DOSTAVLJENOG UZORKA u odnosu na minimalne tenderskom dokumentacijom propisane zahtjeve. Uzorci ponuđenog artikla se dostavljaju istovremeno uz ponudu
Napomena : Jedan uzorak dostavljen od ponuđača sa kojim se zaključi ugovor ne vraća se
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV. 1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni.
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
Ekonomski najpovoljnija ponuda po osnovu sljedećih kriterija:
1. Cijena učešće 60 %
2. Rok isporuke učešće 20%
3. Uslovi i način plačanja učešće 5%
4. Garantni rok za isporučene proizvode 15%
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA
DA
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Tenderska dokumentacija može se preuzeti u Pisarnici MUP Kantona Sarajevo, ul. La Benovalencija 16, soba broj 7, radnim danom u vremenu od 10,00 do 15,00 sati. Nepovratna naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 100,00 KM.
IV. 5. ZAHTJEV U POGLEDU JEZIKA PONUDE (član 8. ZJN)
Jezici koji su službeni u Bosni i Hercegovini
IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA / ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE
Dobavljač će dostaviti jednu ponudu u originalu i 2 (dvije) kopije, na kojima će čitko napisati: ORIGINAL PONUDA I KOPIJA PONUDA. Ponuda i kopije sa pečatom i potpisom trebaju biti zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti sa imenom i adresom dobavljača, na kojoj će pisati sljedeće: Ponuda za otvoreni postupak nabavke zimske muške radno – klasične uniforme i zimske ženske radno – klasične uniforme za policijske službenike (naglasiti LOT na koji se odnosi ponuda) „ne otvarati“. Ponude dostavljati na adresu MUP Kantona Sarajevo, ul. La Benevolencije 16, 71000 Sarajevo, “Komisija za javne nabavke”. U obzir će se uzeti ponude koje stignu najkasnije do 27.09.2011.godine do 14,00 sati (lično ili poštom preporučeno).
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
Javno otvaranje ponuda obavit će se dana 27.09.2011. godine, sa početkom u 16.00 sati, u prostorijama Jedinice za saobraćaj MUP-a Kantona Sarajevo, Sarajevo, ulica Zmaja od Bosne broj 9, sala za sastanke. Otvaranju ponuda može prisustvovati po jedan predstavnik ponuđača, samo na osnovu pismenog ovlaštenja.
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Uplata tenderske dokumentacije vrši se kod Unikredit banke na račun broj 338 000 22 100 19263, depozitni račun Kantona Sarajevo (svrha uplate: tenderska dokumentacija MUP KS, nabavka radno - klasičnih uniformi, vrsta prihoda 722631, budžetska organizacija 1701001, općina 077 ).
Sarajevo, La Benevolencija 16
+387(0)33 286-700
+387(0)33 226-445
mup@mup.ks.gov.ba